Kızlar selam. Doğum yapalı 1 ay oldu. Hamilelikte göbekteki çizgi çok belli degildi ama simdi aşırı derece koyu renkli. Ayrıca genel olarak karnım çok karardı ve kıllanma oldu. Bunlar nasıl geçer? Karnım çok yumuşak olduğu için epilasyon veya ağda yapmak istemedim. Tüy dökücü kremde emzirmeden dolayı zararlı diyorlar. Bu tüyleri nasıl alabilirim? Bir de bu kararmalar kalıcı mı? Ya da ne yapsam geçer?