Dilsad Kızlar resim atmayı beceremedim öncelikle . Adetime dört gün var erken gebelik testi yaptım çıkmadı ovulasyon testi ile yapayim dedim hemen hemen t koyuluguna yakındı olabilirmi bı ihtimalle ki
Dry07_ Dilsad https://mutluresim.com/ Buradan yapabilirsiniz fotoğraf arşivine girip istediğiniz resmi seçip alttaki ikinci kutucuğu işaretleyip yükle diyin ardından altta link çıkacak kopyala diyip buraya gelip yapıştır yapabilirsiniz
ArasveAnnesi21 Dilsad bende ovulasyon testi ile öğrendim iki çizginin koyulugu aynı idi ama eğer erken gebelik testinde cikmamışsa ovulasyonda çıkmaz zaten fotoğraf yukleyebilseydiniz yorumlardik
Bade2711 @Dilsad bunu bende çok merak ediyorum gercekten ovilasyon testiyle hamile olduğumuz belli oluyormu acaba bende burda bekliyim
Bade2711 @ArasveAnnesi21 ovilasyon testini ne zaman yaptınız reglisen öncemi sonramı veya kaö gün vardı 😅
ArasveAnnesi21 Bade2711 adetim gecikmisti hatta pazar günüydü elimde erken gebelik testi yoktu die ovulasyon yapmıştım çok iyi hatırlıyorum😀😀ama benim iki çizgide aynı koyuluktaydi
EsoMom_ Dilsad benim bundan bile silikti bir gün sonra test yaptım çok silik çıkmıştı :) benimde böyleydi
EsoMom_ Dilsad ve ben çatlamanın 9. Günü ovulasyon yapmıştım 10. Günü test yapmıştım sizin kacıncı gununuz
Dilsad Çok sevindim sizin için rabbim sağ salim kucaginza almayı nasip etsin 🙏 erken gebelikte çıkmadı bende onu anlamadım
EsoMom_ Dilsad hemen çıkmaz önce ovulasyonda yükseliyor beta hcg sonra yükseliyor 10. Günde cok silik cıktı 11. Günde değerim 31.81 cıkmıstı
EsoMom_ Dilsad değerlendirebildin mi peki eğer tekrar alacaksan ovulasyon bir gebenin günlüğünü al o daha etkili ve jelini de kullanmıştım 3 senedir istiyordum olmuyordu bunları deneyince oldu :)