Aderim 12 gündür gecikti idrar testi yaptım negatif bugün doktora gittim kan tahlili de negatif muayene de etti gebelik kesesi yok pcostan muhtemelen dedi istiyorum tarlusall kullanıyorum soğan maydonoz kürü yaptım hala olamadım iyice şişti vücudum olmak için ne yapmam gerek düzene girmesini çok istiyorum. Bir evladım var Allah’a şükür normal doğum yaptım ikinciyi düşünüyoruz ondan da olmak istiyorum