Sumeyye_28 İlk bebeğimde annem de yaklaşık 10 gün kalabilmişti. Kayınvalidemler sonra gelmişti. Sonrasında eşimle ikimiz hallettik. Sezaryen olduğum için ayaklanana kadar zorlanmıştım. Bir de uykusuzluk var. Bebeğe adapte olana kadar birinin yardım etmesi iyi oluyor. Eşiniz de sizi desteklerse gerisi bir şekilde geliyor. Oğlumu slinge koyup yürüyüşe çıkardım, bana da çok iyi gelirdi. 16 nisanda doğmuştu oğlum, Mayıs itibariyle dışarı çıkmaya başlamıştım. Eve kapanmak iyi gelmiyor. Şimdiden kolaylıklar dilerim. 💐 Sağlıcakla gelsin yavrunuz.