Rab1iss Merhaba Gaziantep’te muayene olabileceğim tabii doğumuda inşallah yapabileceğim ilgili ve güzel doktor önerisi alabilir miyim yardımcı olur musunuz antepli hanımlar
Bsrabzkrt Rab1iss ben deva Hastanesi’nde Gülhan vuruşkan hanıma gidiyorum çok memnunum güler yüzlü çok güzel bilgi veriyor kafanda soru işareti kalmıyor deva Hastanesi’nde Google puanı çok iyi ve hizmetide çok güzel
bebegimibekliyorum__ Rab1iss Yılmaz Genco hatem hastanesi çok memnunum muayene ücreti 2120₺ doğum ücretini konuşmadım ama galiba 35 bin
Rab1iss Bsrabzkrt siz orada mı doğumu düşünüyorsunuz bide hoca numarasını veriyor mu acil bişey olursa diye
Elfpltt Liw de Ali ovayoluna gidiyorum. Çok memnunum açıklaması sohbeti rahatlatıyor. Ve acil durumda watshapp dan telefondan iletişim halinde olabiliyoruz.