Zehrostan Bugün ultrasona girdim kesemin güzel oluştuğunu söyledi doktorum, ama embriyoyu görmedi 15 gün sonra gel dedi normal bi durum mu lekelenme vs yok çok şükür beta da olması gerektiği gibi korkuyorum?
kalorisizpatates Zehrostan ben de geçtiğimiz hafta gittim 5+3 kese gayet güzel yolk sac kesesi de oluşmuş bebek ve kalp atışı var mı kontrol için 2,5-3 hafta sonra gel dedi çok süre verdi insan stres oluyor birde kaybım var🥹
ppmerlina Zehrostan şu an normal bir durum korkmayın eğer bir sıkıntı yoksa zaten genelde 6.haftadan sonra görülüyor bebiş 🥰
akyuz14 Zehrostan bende de aynı şekilde oldu reglime göre 7 haftalıktı ama 5 demişti keseyi gördü 1 hafta sonra tekrar gel dedi bebeği gördük
yasarceyda12 Zehrostan hiç sorun değil canım bana görede bugün 7+2 yim ultrasona göre 6+6 doktor hiçbirşey ifade etmiyor dedi geç döllenme oluyor bazen zaten ileri haftalarda bu fark kapanıyor
usermomy Benimde 6 haftalık olmam lazımdı 4 dedi şok oldum geç dollenmedir dedi kese var bebek yok imi hafta sinra gel dedi
pinkpuella Kızlar bi şey sorucam muayene alttan mı oldunuz ben yarın gidicem 5+5 olacak yarın, korkuyorum biraz bi zararı olur mu acaba
irem_zengn pinkpuella ben 4+4 te alttan muayene ile hem keseyi hem bebeği gördüm hiçbir lekelenme vs yaşamadım bugün muayenem vardı herşey normal şuan da 7+2 yiz
pinkpuella kalorisizpatates Zehrostan Bugün gittim alttan muayene olmak istemedim dolayısıyla sadece kese gördük 10 gün sonra gel dedi 😂😂
kalorisizpatates Zehrostan Allah yardımcımız olsun güzel haberini almayı nasip etsin inşallah bizde kalp atışı duyup sağlıklı haberini alıp sevinelim🤲🏻🥹
kalorisizpatates Zehrostan geçen sene bi sağlıksız gebeliğim oldu kürtaj oldum❤️🩹 bu ikinci olacak sağlıklı olmasını istiyorum🤲🏻🥹
Zehrostan @kalorisizpatates Rabbim gönlünüzdeki muradı hayırlı şekilde nasip etsin inşallah tamamına erdirsin sağlıklı huzurlu bi şekilde 🌸
Zehrostan ppmerlina betam falan çok güzel ilerliyor hatta doktorum keseyi görmeyene kadar ikiz gebe dedi ama bebek görünmedi