bbbeebek35 Kızlar 10+6 günlüğüm bügün kontrole gittiğimde doktor cınsıyet tahmını yaptı şok oldum cevremde erkekse bellı olur erkek kendını cabuk bellı eder dıyor doğru mu yaşayan varmı ?
Coolmum bbbeebek35 evet doğru genelde erkek bebekler kendini daha çabuk belli ediyor annem daha çabuk şekillenir der mesela eli kolu gibi 😊
1122334455 bbbeebek35 benim ki 21 haftada gösterdi kendini kız dediği doktorum erkek dedi şuan 😱 bilemiyorum kilosu boyu kızları göre daha hızlı oluyormuş bilemedim
bbbeebek35 1122334455 şuan bütün tezler erkek yönünde sağlıklı olsunlar herşeyden önce ama genelde bu kadar erken gösteriyorsa cevremdekı buyuklerde hep aynı şeyı soyluyor
1122334455 bbbeebek35 erken gösterir kız nazlanır derler ama 🤷♀️ benim kızlar daha erken gösterdi bu bebeğim geç gösterdi erkeklerde saklarmış kendini 🥰