ilayda67 bir çocuğunuz var anladığım kadarıyla olur merak etmeyin bende benzer durum yaşadım, ilki hemen oldu ikincide hemen oldu düşük ile sonuçlandı bi seneye yakın korunmadığımız halde olmadı sonra Rabbimin mucizesi oldu çok şükür doğdu büyüdü şuan 3 hamileyim okadar stres kaygı üzüntü yaşadım hep boşuna dua edin bol bol Rabbimin hazinesi büyük. Benim yaşım büyük o yüzden de çok kaygım vardı ama sende yaş problemi de yok daha genceciksin sakın stres yapma.