Balyanaklikoalam minikvebebek bağırma anneyi yoruyor hiç bağırmadım ilk doğumumda sadece ıkındım hem çok hızlı hemde 5 dikişli bir doğumum oldu 2. doğumumda yaşanan aksaklıklardan dolayı bağırdığım oldu ve beni aşırı yordu
evlatce-41 Herkes farklı yazmış ama genel olarak denildigi gibi yopun kabızlık ıkınması 😁ama benim ıkınma istegim olmadı mesela doktor makinadan sancımı takip etti ben sana it deyince it sadece dedi bende o şekilde ittim sadece kendimi sıkarak