Kızlar yarın 36+0 oluyorum ve sanırım nişanım geldi. Emin değilim nişan olduğundan ama akıntıdan daha katı rengi de beyaz ve jelimsi. Ama kahverengi vs değil. Kan pıhtısı da göremedim. Henüz haftam erken diye korkuyorum gerçi 33.haftamda 2 doz ciğer geliştirici olmuştum ama yine de önerilerinizi dinlemek isterim. Korkmalı mıyım? Hemen doğum olur mu?