Minikprensinannesiiiii Kızlar kahve makinesi alacağım karaca mı Sinbo mu arzum okka minio mu önerirsiniz
bebeklerim__ Minikprensinannesiiiii okka 6 yıldır kullanıyorum. Çok memnunum. Cevremde aldirdiklarimda Çok memnun 🩵
Tgcunvr Karaca hüps var o çok iyi fiyat performans ürünü hem sütlü hem közde kahve yapıyor yakınlarım kullanıyor gayet memnunlar.
Merallonomikon Minikprensinannesiiiii Hem okka hem karaca kullandım bence karacanınki daha köpüklü oluyor
bebek_29 Minikprensinannesiiiii karacanın hem sütlü kahve yapanın hemde su ile közde Türk kahvesi yapanınkini kullanıyorum çok güzel öneririm
Momygueen Minikprensinannesiiiii karaca almayın derim ben çeyiz yaparken ilk önce karaca aldım bi geldi oyuncak gibi sıfır köpük hemen iade edip korkmaz kahvekolik aldım çok memnunum 1.5 yıldır kullanıyorum tek fincan kahveyi bile köpüklü yapıyo ve cezvesi çelik buda önemli bi detay bence 🤗 onun dışında çevremde arzum okka ve arçelik telve kullanan var onlarda memnun