Gkcnr yani bunun onunla alakası olduğunu düşünmüyorum şöyleki. İlk oğlumda öyleydi ağlardım artık acıtırdı canımı doğdu evet aşırı hareketli her çocuk gibi ama dingin sakin bir çocuk elhamdülillah 🤲
Bu oğlumda aynı öbüründen dahada hareketli karnımda baya canımı acıtıyor ama bakalım doğunca 🤷🏻♀️ umarım en az abisi kadar hareketli ancak dingin bir çocuk olur