Arkadaşlar 7 8 aylıkken oluştu boynunda kulağının altına denk geliyor 2 kere doktora götürdük ultrason cekindi doktorlar enfeksiyona bağlı lenf bezinde sislik diyor sogukalginligi geçireceği zaman boyutunda hafif büyüme oluyor doktor zamanlagececgini söyledi birçok doktorada ultrason sonucunu gösterdik enfeksiyona bağlı olduğunu söylüyorlar başına gelen varmi ısrarla doktora götürmeye devamlı etmeliyim yoksa evhamlanmamalimiyim farklı birseye çevirmesinden korkuyorum ama etrafımdada çok var bunu yaşayan önemsiz olduğunu söylüyorlar