Kızlar ilk gebeliğim 21+1 oldum herkes erkenden hissediyorken ben net bir şekilde bebek tekme attı diyemiyorum hala. Bazen hafif kıpırtı oluyor gibi belki o bile bebek hareketi değil bu normal bir şey mi ya ben artık hissetmek istiyorum biraz kiloluyum ama göbek yağlanmam çok yok buna rağmen hala his yok