Smyyeince bn de nşa da özele gidiyorum. Rapor almak icin devlete gdeyim dedim hep 2 hafta onde diyordu dr um benim de 31+0 de 2.100 dedi devletteki de . %90lik bi oran varmış onu geçerse tombis olma ve sezeryana alinma ihtimali var dedi. Şu An bunu söylemek için erken; Senin oranın %88 demişti. Zaman gösterecek sağlıklı olsunlar da cnm.