Anneoluyorumhello Merhaba kızlar dün sağlıkocağında şeker yüklemesi yaptırdım bazı kan sonuçlarımda numune reddedildi diyor geçersiz mi olmuş oluyor ya boşuna mı içtim sıvıyı tekrarlamam mı gerek