staRmama sonbahar_2322 ay kızım olsa bende Gökçen Umay koyacaktım bir harf fazlası 😂 çok güzel bir isim kuzum sağlıkla kavuş inşallah ❤️
bebeklerim__ sonbahar_2322 sağlıkla adıyla gelsin inşallah darısı bana olsun. 22 haftadayiz hala isim bulamadım bende kızıma.🤦♀️😅