Berfin-56 insallah saglikla gelir ama doktorlar niye bu kadar bekletmis anlamak mumkun drgil. 40 i gectiyse suni vermeleri gerekir. Allah korusun o gun bir yazi okudum doktor bekletmis bebek dışkısini yapmis yutmus yogun bakimlik olmus dogunca. Rabbim saglikla almanizi nasip etsin. Benimki dogmazsa suni almak istiyorum 40 dan hemen sonra. Korkuyorum okuuduklarimdan sonra