kbrvrl benim de ilk o yuzden ayirt edemedim zannederim ama son bikac gundur kasiklarimda iste burda cogu kadinin benzettigi gibi regl sancisi gibi agri vardi ama belime falan vurmadi siddeti artmadi da ama ayakta vakit gecirme gücümu azaltti, kasık agrisi, agri icin de gitmedim rutin kontrolumuz vardi, nst ye girince 15 dk nin son 5 dk sinda 70 i gorduk ama hissiyatim o derece diildi, 2.defa girdim yine 60 i falan gorduk dr ztn 70 i gorunce serum ve ciger gelistiriciyle onlem aldi. Sonra 2 defa daha girdim hic cikmadi sanci. Yani kasikta agri ve karin sertlesmelerini baz alabilirsin.