Kizlar merhaba 37. Haftada bebegi alacagini soyledi doktor 2 haftadir kilo almiyor kilosu ayni kaldi suan 36 dayiz pazartesi yada sali alacak ama gittigim tip merkezi geceleri yogun bakima bakilmiyormus eger solunumdan yana sikinti olursa sevk edecekler bebegimi basina gelen varmi suan kilosu 2300