Dileminiz Kızlar 37+5’ten herkese selam. Kabızlık sorunu yaşamaya başladım çok kötüyüm. Rezene içen varmı? rezene içilir mi? Tavsiyesi olan yazsın lütfen 🙏
Noluyoya Merhaba ben midemle ilgili çok sorun yaşıyorum doktor özellikle rezene çayı önerdi mide ekşimesi ve gazı için ama bu hazır paketli rezene çaylarından değil aktardan alıp kendiniz demleyin zararı yok