Prensinannesi Hayrunisa Benimde 8 gunum kaldi sukur ama zaman durdu sanki bian once 40 olup bebegimi kucagima almak istiyorum 👶❣
Hayrunisa Allah hepimize vaktinde sağlıkla sıhhatle hayırlı doğumlar yapmayı evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼💙😊
HalisEbruoban Emine24 cinsiyeti ne sizin kizmi erkekmi benim erken gelebilir kizim cok assagida oldugu icin 😀😀
Emine24 HalisEbruoban erkek ☺ Yarın kontrolüm var bakalım bizim ki gelmeye niyetli mi☺ Riskli zamanları geçtik çok şükür anne karnında ne kadar kalsa iyidir ama gelseler bile sorun yok😍 hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz💕