Sizce iyi mi kaç kilo doğar 38e kadar 🤭
SEVDANUR46 benimkide 29+4 te falan gittim doktora 1450 gramdı
SEVDANUR46 benimde 30. Haftada o kilodaydi 31 de 1700 oldu
SEVDANUR46 benimde oyleydi sirrim muz , cig ceviz badem findik . 🤭🤭
SEVDANUR46 29+5te 1500dü benimki de
Bicirik2025 bide yanına tahin ekledik mi tadından yenmez 😁