Rosegul Kızlar merhaba. Çatlatma iğnesinin 6.gunundeyim. iğneden sonra ovulasyon testleri yaptım iğne etkisi yavaş yavaş azalıyor sanırım çünkü siliklesti. Gebelik testini hemen yapmayacağım 15. Günü beklicem ama ovulasyon testim tekrar koyulasirsa acaba gebelik var demek midir ?
Bbaharincii Benim adetime 6 gün kala ovulasyon testim koyulaştı 3gün kala t çizgisi c çizgisinden daha koyu oldu ordan şüphelenmiştim gebelik testi yaptım pozitif çıktı
Rosegul Bbaharincii benim şimdi siliklesmis ya yapmaya devam edeceğim koyulasirsa tekrar iğne etkisi diyemem dimi çünkü azalmis bugün
Bbaharincii Çatlatma iğnesi hakkında bilgim yok ama pik gördükten sonra ertesi gün silikleşirse yumurta çatlamış oluyo ve daha test yapmanıza gerek yok adet tarihine 6 gün kala bidaha yapabilirsiniz koyulaşırsa gebe olabilirsiniz çünkü benim öyle oldu hatta görsel atayım
Rosegul Mehlika_ yukarıdan aşağıya doğru cumartesi, pazar,pazartesi,salı, Çarşamba testler. Perşembe günü de iğneyi vuruldum. o zaman sizin attığınız görsele göre tekrar koyulasirsa gebelik olabilir diye yorumlayacagim teşekkür ederim
Bbaharincii Hayır ertesi gün yaptım başka bi gebelik testle days doctor marka erken gebelik testiyle silik çizgi gördüm güvenemedim prodoctor marka test aldım güvenilir olduğu yorumlarını gördüm onunla da yaptım onda daha belirgin çizgi gördüm
Mehlika_ Bbaharincii amin inşallah canım benimde 8 i yumurtlama senin hesaba göre 20sinde yapmam gerek ama beklemek çok zorr
Bbaharincii Evet bide bazı belirtiler başlıyo tabi herkeste aynı olmaz bi fikir olsun diye paylaşayım üst bölgede bastırınca acıma oluyo ve benim sol kasıkta hafif hafif batmalar oluyodu en ilk belirtiler bunlardı adet yaklaştıkça daha belirgileşti ve adet sancısı gibi arada ağrı olmaya başladı olcak gibi sanıyorsun üst bölge daha fazla ağrımaya başlıyo gün geçtikçe
Rosegul Bbaharincii ya benim dokununca ağrı var ama yumurtalarım soldaydi benim özellikle ara ara sancı sağ tarafa giriyor normal mi acaba
Bbaharincii 2.ayda oldu yumurta sağda solda olması nasıl birşey olduğunu bilmediğim için yanlış yorum yapmak istemem ama inşallah bu ay pozitif görürsünüz sağlıklı bir şekilde sizin için dua edeceğim