Mrv342 Kızlar 38+2 yim ahududu yaprağı aldım akşam nasıl İçmem lazım sizce işe yarıyor mu? 1 cm açılma vardı haftasonu, sancım yok henüz arada bi oluyor günde bir kaç. Hurma da aldım bugün 3 tane yedim
rumisam Mrv342 Faydası olur diye içtim ben de fayda etmedi 39 da başladım 42 de sezaryen oldum ama benim hiç acilmam yoktu senin varmış fayda eder belki
sedabircngz Mrv342 ya psikolojik mi bilmiyorum çok inanarak aldım ve inanarak içiyorum ama bende de hala tık yok paket yarıyı geçti 😂
Gzm122 Mrv342 ben çaya çorbaya inanmıyorum bu açılma konusunda bence bol bol squat yapın egzersiz hızlandırır açılmayı, mesela yerleri elle silin çömelin kalkın vs vs
Mrv342 rumisam sedabircngz Miranne Ay içmeye başlayacağım inşallah işe yarar 🙏🏻 sağlıkla doğum yapalım inşallah ❣️ doktoruma da sormuştum böyle şeylerin zararını da duymadım faydasını da bilemem sen dene dedi 😀
Mrv342 Aysungrc aktardan buldum getirçarşıdan civardaki aktardan da bakabilirsiniz belki eve de sipariş getirttirsiniz ahuhuhu yaprağı diye geçiyor
Mrv342 Gzm122 Ddm28 Yaa öyle değil mi açıkçası ben de öyle düşünmek istiyorum çok ağrım kalça ağrım vs yürüyüş yapamıyorum hareket edemiyorum ayağa kalkınca adım atamıyorum bi kitleniyorum doktorum da biliyor ağrılarımı.. bir şeyler de yapmam lazım diyorum sonra diyorum doğacak olan bi şekilde doğar sonra diyorum tekrar buraları okuyorum bir şeyler yapmam Laz’m 🫠🥲
Ddm28 Bence bu biraz bebek ile alakalı bir durum kızım şu anda 3.5 aylık vallahi doğsun diye neler neler yapmadım yemedim içmedim tık yoktu en son 38+3de sezaryen doğum yaptım🤣
Ddm28 Mrv342 inanın kızım doğalı 3.5 ay oldu ahududu çayı ada çayı mı içmedim ananas mı yemedim internette çok meşhur olan yapan çoğu kişinin sabahına yada gecesine doğuma gittiği egzersizi mi yapmadım merdiven inip çıkma hepsini denedim hepsini hatta ikinci doğumumdu bu ilk doğumundan dolayı 1 cm açıklığın olabilir demişlerdi o kadar sancı çektim o bile yoktu en son kızım makat gelişe döndü 38+3de sezaryen oldum her bebek farklı gerçekten deneyin tabi ama mutlaka olur diye düşünmeyin valla hüsrana uğradıkça üzülüyordum ama belki sizde işe yarar benim kızım bide çok inatçı doğduğunda bile acayip çatık kaşlıydı niye doğurdun der gibi 🤣