Yzc_asli ben devlette spinal sezaryen oldum, doğduğunda memeye vermediler evet ısıtıcı gibi bir şeyin altında kontrol yapılıyor giydiriliyor sonra yanağa koyuyorlar bebeği. Ama benim kızımı benden önce odaya çıkarmadılar, benim dikişim bitince kanama kontrol odasına alındım kızım orda beni bekliyordu, ebe hemen memeye verdi kızımı 2 saat boyunca koynumdaydı. Gittiğiniz hastane özel hastane sanırım oranın prosedürü nasıldır bilemiyorum tabii ama doğumdan sonraki 2 saat çok önemli dediğiniz gibi