momBg bende pcos var normalde adetlerim düzenlidir ilk gebeliğimde adetim aşırı gecikmişti test yaptığımda da negatif çıkıyordu 50. Günümde pozitifi gördüm o zamanlar beta takibi vs bilmiyordum direk doktora gitmiştim ve keseyi görmüştü haftaya gel dedi haftaya tekrar gitmiştim sadece yine keseyi görmüştü ama hiç boş gebelik vs demedi bizde öyle bişey bilmiyorduk 1 hafta sonra nöbetçi bi doktora girmiştim sadece kese vardı 9 haftalık olması gerekiyordu o anı hiç unutmuyorum doktor resmen beni azarladı neden geldin daha çok erken diye 3 haftadır kese böyle dememe müsade etmedi bile ertesi gün başka doktora gittim öyle öğrendik boş olduğunu ona rağmen 2 hafta daha beklemiştim ne kanama ne de başka hiç bir belirti yoktu artık kese bozulmaya başlamış dediler ve öylece kürtaj oldum çok üzülmüştüm doktor 3 ay korunun demişti, 3 ay sonra yine çok gecikmem olmasından sonra yine çift çizgiyi görmüştüm yine çok heyecanlıydım 🥲 aşırı silikti ve erken hafta olduğunu tahmin edip doktora gitmedim sadece kan verdim 500 lerde bi değer çıkmıştı, öğrendikten 10 gün sonra nioli yağı kullanıyım dedim ve o sıra kanamam başladı düşük sandım sağlıksızmış demek ki dedik öyle teselli bulduk kan vermiştim 200 e düşmüştü sonra takip etmedim açıkcası kanamam 5 gün sürdü sonra bitti 1 hafta sonra tekrar kanamam başladı baş dönmelerim arttı derken tekrar beta verdim bi 10 günü bulmuştu o da 1200 lerde çıkınca korktum. Tanıdığım bi doktor vardı ona gittim hemen kontrol etti dış gebelik dedi 1 doz metatraksat verdi onu vurdurdum akşamına her hafta kontrol et düşüşü dedi bende öyle yaptım her hafta kan verdim yaklaşık 5-6 haftada zor da olsa sıfırlandı… bu benim yaşadıklarım tabi herkeste farklı seyredebiliyor bu durumlar tüpünü kaybedenler vs olabiliyor, dış gebelikten 3 ay sonra rahim filmi istedi doktorum çektirdim sağ tüpüme yerleşmişti büyük ihtimal tıkalı çıktı doktor onu alalım dedi ama almak istemedim çok şükür 2 kere normal gebelik yaşadım üstüne