Birmelekk Sali günü yazmıştım hastaneye gidecem kan testi icin çıkarmı diye cikmadi ve bugun 3 gun gecti adetine karnıma sancılar giriyor ama hicbir akıntı yok ne yapacagimi bilmiyorum birde özele gitmek istiyorum ama ne zaman gitsem acaba
Dlrm Birmelekk Bence hemen kullanma adet söktürücüyü Benim çoğu arkadaşım senin anlattığın gibi hamile kaldı ve doktorlar hep adet söktürücü yazdı bi 10 gün daha bekleyip tekrar tahlil yaptır ona göre kullan bence
Birmelekk Yasemincifci gittim birsey çıkması doktorda adet söktürücü verdi bnde alamadım varsa bile düşmesin diye