Farida_Aliyeva_  adetim 18 i dünden beri bu 7 ci test hepsinde çift çıkıyor leke gibi bişey geldi demin 🥹
minnakhanimmm Farida_Aliyeva_ pembe ve nokta gibiyse yerleşme kanamasıdir benimde öyle olmuştu bir defa geldi bir daha gelmedi ama sen dikkat et
Farida_Aliyeva_ Masal2021 çok değil ya peçeteye silince çok minicik nokta gibi geldi açık pembe renkli
Masal2021 Farida_Aliyeva_ yerleşme kanamasidir ama dikkatli ol fazla gelirse acile gidersin ins gerek kalmaz
Farida_Aliyeva_ Eslem2112 hayr ya doktora konuştum 18 ni bekle dedi 🥲 şimdi lavaboya gitdim hiçbişey gelmedi ama ya düşük olmasın ilk bebeğimde düşük yapmıştım🥹
Masal2021 Farida_Aliyeva_ biraz daha kan gelirse hiç bekleme ama korkma nokta kadarsa tedirgin olma stre yapma sakin
Aktybsss Farida_Aliyeva_ canım büyük ihtimalle yerleşme kanamasıdır sen yinede bugün ayakta durma çok eğer varsa yerleşsin tutunmaya çalışıyordur
Eslem2112 Farida_Aliyeva_ yok cnm korkma ama önlemini de al diye söylüyorum yoksa amacım korkutmak değil 🥰