5bmerve 6+3 haftalıgız iki gün önce gittim bebek göründü ama küçük olduğu ıcin bir hafta sonra gel kalp atısını duyalım dediler neyse bugün agrım oldu acile gittim kese var bebek yok dedi şok oldum şimdi şehir hastanesinin aciline geldim kafam karıştı
MaviNur25 Bende de cok zor görünmüştü net olarak 8 haftada kalp atısı ve bebği görmüştüm artık tedirgin olmayın kontrollere düzenli gidin inş