Refianur Merhaba kızlar . 6 haftalık hamileyim akıntım cok var ama sarı ve yeşilimsi akıntım cok oluyor bu normalmi yoksa iltihapmı var 🤭🥺
Sengulkrgz Refianur yesil olmasi enfeksiyonun gostermesiymis bende de akinti cok su gibi geliyor birde sari seklinde doktor normal dedi... yesil olursa haber ver dedi bu sekilde
Fatmaykt Refianur enfeksiyon belirtisi ama bebiş daha çok küçükmüş henüz bişey vermezler bence.kuru olmasına dikkat et lavaboda ılık su kullan ilerlemez en azından diye düşünüyorum
Refianur Yasemincifci canım doktoruma söylemiştim eğer yesilse dedi antibytk veya fitil vercez dedi salı gününe kadar takip edeyim ona göre söylerim doktoruma tekrar
Ozqeeeee Refianur benm akintim fazla yokdu doktra gttm kontrol icin idrar kulturu istedi sonuc enfeksiyon varms antibiyotik kullandm gecti doktra gorun genede canm ihmale gelmez
Zumra144 Refianur Enfeksiyon ilerlerse zararı oluyor canım ama herkeste az çok enfeksiyon oluyormuş. Çözümü var kafana takma sadece dikkat et ilerlemesin. İlacını temizliğini planlı yaparsan hallolur.
Aminea Refianur vajinal intihap idrarda belli olmaz ona alttan bakıyorlar hamilelikte nasıl bikmiyorum idrarda belli olan sistit canım idrar yolları enfeksiyonu