Kızlar 30. haftada muayene gittim doktor bebeğin baş aşağı pozisyonda olduğunu normal doğum olabileceğini söyledi ve 3 hafta sonra gel çatı muayenesi yapalım dedi yani çoğu kişi erken demiş erken mi benim ilk gebeliğim doğumu tetikliyor falan demişler bebek mi erken dönmüş acaba kafam karıştı