Kızlar 5 yaşında kızımın yaklaşık bir aydır karaciğer enzim değeri yüksek çıkıyor ast değeri 90 nın altına düşmüyor bugün yine tahlil verdik bu sefer kreatanin kinaz değeri 170 çıktı internete yazınca kötü hastalıklar çıkıyor. Çocuklarınızda böyle bi durumla karşılaşan var mı