Kızlar en son gebeliğimde bebeğimi kaybettim sağlıklı bir oğlum var çok şükür şimdi gene düşünüyoruz 10 ay oldu gebelik sonlandırmama sağlıklı bir kız evlat inşAllah rabbim nasip etsin o duyguyu da çok merak ediyorum lütfen dualarınızı eksik etmeyin hamileler anne olmak isteyenler bizde bugün niyetlendik çokça duaya ihtiyacım var