Pembepanter çatalda doğuma almadan hemen önce kendisi alıverdi bende şaşırdım.
Lavman yaptı ve çekti. Çok moral verdi lafını bile yapmadı üstelik ben o esnada sancışardan kakayı düşünemiyodum bile.
Valla korkacak kadar var sancılar ama ben istemedim uyuşturulmak.
Ebe ve doktor ağrı eşiğimin yüksek olduğunu söyledi.
Hatta doğum yapamayacağımı düşünmüşler sezeryana kalacağımı düşündüklerini söylediler.
Ebe çok önemli. İnşallah gönlünüzce ebeniz olur