Ayseguls_baby pskdanisman1anne Kerem ismi ailemizde 3-4 kişide olmasa ben de düşünürdüm çok güzel bir isim ❤️ Kuzenimin ismi Kerem Kaan 🩵
AdaEcem pskdanisman1anne bend Aren düşünür oldum. Kaan da güzel. Kardeşlerim da Erdem olsun diyor. Benzer kararsızlik kaç aydır devm ediyor bende. 28 haftalık olduk. Vakit var diye düşünüyorum hâlâ 🫣
pskdanisman1anne Ayseguls_baby evet bende beğeniyorum ama diğer isimler de kararsız kaldık. Anıl hiç düşünmezken bugün listemize o da girdi 😅
pskdanisman1anne AdaEcem bende 31. Haftadayım artık karar vermek zorundayım vakit kalmadı gibi hissediyorum 😬😅
AdaEcem pskdanisman1anne 35 haftada zaman biraz duruyor gibi oluyor vakit geçmiyor o ara karar verilir de bence 😄 isim listen güzel beğendim. İnşallah içimize sinen şimdi oldu dediğimiz ismi buluruz 🤲