m-i0 Kızlar önerebileceğini süt sağma makinesi var mı ? Doğuma 55 gün kaldı alsam mı almasam mı bilemiyorum. Alırsam hangisi iyi sizce
eilf150 m-i0 ben manuel aldım lansıonun ne olur olmaz cantada dursun dıye ama suan aventın eller sekbeste ındırım var 3 den 1.600 dusmus hepsı burdada haberın olsun canım
Didemnil35 m-i0 en güzeli en bebek emmesine yakın hastane tipi olanlar onlara bakın ameda marka mesela sıfırlar pahalı ama letgo da daha uyguna var sadece medicalciden uyguna uçta alırsınız
Eda-54 m-i0 ben phılıps kullanıyorum elektirikli memnunum ama herhangi bir markanın eller serbest olanını alsaymışım daha iyi olurmuş
Aacemianne m-i0 göğsümü yara yaptı kanattı. Daha ilk günden. Ünlü bi markanındı. Ama tövbe ettim. Elektrikli başta iyi olabilir ancak süt tam inmediği için. Sonrasında kolaylıkla geliyor ki zaten
Ecem_P Ates06 Mersk ettiğim için soruyorum ilk gebeliğim de çalışan anneler sağar bırakır diye düşünüyorum ama direkt memeden emzirmek yerine neden tercih ediliyor meme reddi vs gibi durumlardan mı başka sebebi var mı ona göre alayım bende
saglikciaanne Kesinlikle elektrikli alın memeye yakıp sabitleyip diğer memeyi rahatça emziriyordum . Elektrikli de herhangi bir çaba sarf etmiyorsunuz ve yorulmuyorsunuz. Ben lansinih kullandım 2 yıl şuan yine hanileyim kullanmaya devam edecegim
MhysaTheGreat m-i0 marka öneremem ama kesinlikle şarjlı alın. Kablolu diye sağmıyorum düzenli göğsümü ben bebeğin emdiği büyüdü sağdığım küçük kaldı o yüzden sütü de azaldı o göğsümün
eilf150 Ecem_P ben sütüm gelmezse pompayla uyarırım dıye aldım bide fazla olursa agrı yapıyormus sagarım dıye o yuzden manuel tercıh ettım calısan yada emzıremem diye dusunen bırı olsaydım elektırıklı tercıh ederım
Ars2223 m-i0 bebeğim 3 ay emdi emerken se sağım yapıyordumsonra bırakınca 7. ayına kadar sağımla besledim lansinoh vardı sonra mochi eller serbest aldım aşırı rahat ettim mochi öneririm
Nilayy95 m-i0 çalışıyorsanız alın ama çalışmıyorsanız almanızı tercih etmem. Ben kullanmadım çünkü. Bundada almadım