Kızlar dışarıdan geldiğimde çamaşırımda 4 parmak kadar büyüklükte ıslaklık farkettim. Akıntım da var enfeksiyonum da devam ediyor muhtemelen. Randevum ayın 21inde o zamana kadar test etmek için amniyotik sıvı pedi alacaktım ama eczanede yokmuş. Böyle bir şey yaşayan oldu mu suyumun sızıp sızmadığını nasıl anlayabilirim? Herhangi bir ağrım vs yok