Gylcu Kızlar 🌸🙏🏻 Ovülasyon da pik olması için illa C çizgisinden koyu mu olması lazım yani aynı renk olunca yeterince büyümemiş mi oluyor ?? bir de son olarak pik yani en koyu gün kaç gün sürmeli hemen çatlaması mı lazım 🙏🏻
Gylcu -sumos- Benim de ikisi de aynı renk koyu çıktı ama t çizgisi C den daha koyu olması gerek diyenler olmuş o yüzden hala mı pik olmadı geçen ay da böyleydi yumurtam büyümüyor mu diye düşünmeye başladım 🤦🏻♀️ Bi de ne zaman çatlama olması lazım en geç onu merak ediyorum
Burcugorkemm Benimde 2 gündür ikiside koyuydu bugun diğerinden daha koyu inşallah yarin çatlar artik 😨
Gylcu Burcugorkemm aa benim de 2 gündür koyu o zaman 3. Günü de bekleyeyim 🙈 evet çatlar sanırım havuç filan yiyin 🌸🌸
Burcugorkemm Gylcu sizin kaçıncı döngü şuan benim 17, 15 ten beri koyuydu inşallah bu ay güzel haberi alırız 😊
Gylcu Burcugorkemm benim 13.günüm 12.gün de koyuydu 11 baya silikti ama dediğim gibi Şuanlık C çizgisinden koyu değil bat 30 benim dediğiniz gibi umarım iyi haberler alırız 🙏🏻