Elifcc ilk doğumumda riskliydim şehir hastanesine gitmiştim alttan muane edilecek bir durum yok olmasına rağmen asistanlar vajinal ultrason, elle muane vs yaptılar hep.Her hafta 2-3 kez kontrole gittim çağırdıkları için hep aynısını yaptılar.34. Haftada suyum geldi kanama başladı. Ben bunun sebebini bu muaneler yüzünden olduğunu söyleyince kabul etmediler. Şuan neredeyse 37 haftalık olacağım özel de takipliyim ve doktorum bir kez bile alttan muane etmedi vajinal ultrason yapmadı, yine aynı riskli olmama rağmen.Bu haftama kadar geldim.Vajinal varisim vardı bir kez ona baktı durumuna ama çok nazik dokunarak. Her ne kadar alttan muane vs doğumu tetiklemez deseler de ben inanmıyorum kesinlikle tetikliyor. Özeldeki doktorum neden bakmıyor, hem de perinatolog kendisi tetiklemek istemiyor .