Nermin8181 Merhaba! Arkadaşlar sormak istedim normal Doğumdan sonra daraltma ameliyatı olan var mı tavsiye edermisiniz bu 3. Doğumum olacak ilk iki Doğumda çok dikişim vardı haliyle baya genişledi sürekli enfeksiyon kapıyorum idrar tutamama gibi sorunlarım var psikolojim gitti iyice hepimiz hamileyiz duygusalız kırıcı yorumlar yapmayalım lütfen
Nurrrrr Nermin8181 Eşin durumdan memnun ise bence ne gerek var ? Yani yanlış anlamayın ama normal doğum sizin mi tercihinizdi ?
Varol Nermin8181 ebeler iyi dikmedi mi bende 2 kez normal doğum yaptım ama enfeksiyon çok oluyo kuruluktan dolayı
Nermin8181 Nurrrrr ikimiz Nurrrrr üniversite hastanesinde Doğum yaptım sezaryenlik bi durum yok diye normal doğurdum ama doğmayınca vakumla çektiler çok hırpalandım aksine eşimde memnun değil
Nermin8181 Nurrrrr bu 3. Hamileliğim büyük konuşmiyim Da korunurum rabbim olmayana versin inşallah sağ salim doğsunda
Nermin8181 Anneballari58 başı armut gibi olmuştu sonradan düzeldi çok şükür ama bikaçında kafa tası çatlaklığı kol çıkması filan olmuş
Anneballari58 Nermin8181 hangi durumlarda vakum yapıyorlar siz sezeryanı ısrarla istemediniz ondan mı yoksa mecburimi vakum
Nermin8181 Anneballari58 bebek kanalda sıkıştı Doğum sırasında nst ye taktılar kalp atışları yavaşlayınca çekmek zorunda kaldılar 45 dk oksijende kalmışım Doğum raporunda hatırlıyorum ama hala Doğum anını tam hatırlamıyorum doğduğu an dışında
Nermin8181 Anneballari58 sezaryen için yalvardım resmen ama almadılar üniversite işte 33 saat suni sancı çektim yaşımda daha 19 du 10 sene geçti tabi
Snnddhbdbdnr Nermin8181 gerçekten genişleme oluyor mu ya benim ilk Doğumun olacak genişlet diye çok korkuyorum