Doktorum 37 haftada doğumu gerçekleştiririz dedi ikinci gebelik sezeryan olacak nasipse şuan 30+3 haftalığız hesaplarıma göre 30 Haziran 37 haftalık oluyoruz ama benim son adet tarihim 13 ekim temmuzda doğum görünüyor haftaya randevum var gidicem ama erken gibi geldi bu haftada doğum yapıp bir sorun yaşayan oldumu