MujganisMom rabbim herşeyin hayırlısını versin hayırsızsa bile hayıra çevirsin inşallah bende 1.5 yıldır deniyorum adetim herşeyim düzenlidir her zamn geçikse bile 2 gün geçikirdi yada 2 gün önce olurdum ben yine ayın 30 na kadar bekleyeceğim doktoruma gideceğim inşallah geç dölenmedir de teşekkür ederim yanıtınız için bu arada bir bayanın da değeri 1,5 miş geç dölenme olmuş onda da bir bebeği varmış demek ki insandan insana değişiyor bu durumlar ben adet olacağım zaman çok özür dileyerek söylüyorum akıntım olur az da olsa şu 10 gün dür kupkuru yani bir damla akıntım bile yok anlamadım valla bekliyorum bakim ne olucak 🤲🏽🤍sizde hakkınızı helal edin lütfen .🙏🏼