BeyzaXx Princess1 11 de kız dedi doktorun 15 de de yüksek ihtimal kız dedi 19 da detaylı ultrasonda kız dendi öyle alışveriş yapmaya başladım 🥰 hala gittiğimde cinsiyette değişiklik var mı diye soruyorum
Sedatilay2012 Princess1 bende aynı sekilde 12. Hftada tahmini kız dedi dr um ama isim düşünmk ve alışveriş yapmak yok dedi düün 16. Haftamda ve cinsiyetimiz erkek 😂😂😂
Ades34 Princess1 Bana da 12.haftada %70 kız dedi 13.haftada %80 kız ama alışveriş yapmayın yine de dedi😊 Bugün 17.haftam kesin kız dedi💕 Ama bi arkadaşıma dr u %70 kız demişti 12.haftadayken sonra 16.haftada erkek dedi 🙄
NimetDilmen Princess1 13.haftada %60 kız dedi doktor. Kendimi baya kıza alistırmıştım 😊 16.haftada erkek olduqunu söylediler çok şaşırdım 😊 Kendini ikisinede hazırla, saqlıklı qelsinler de hic farketmez cinsiyeti 😍
Elifkonuk kızlar ya içime şuphe koydunuz valla🙈 16. haftami ğeciyodum doktorum yüzde 80-90 erkek daha ne diyim dedi. sevindim bnde söyledim soranlara. pazartesi ayrintili ultrasonum var bakalim ne olacak? Rabbim saglikli versin insallh hepimize 😊
Ebru87 Kubrakuzey ya zaten 16 hafta cinsiyet organ olusuyor bazi dr öyle tahmin edioo ama bazende 12 ve ya 13 haftalar kizinda erkekide ayni oluyor sonra insanlari kafalarini karistiriyorlar benim dr kendinden emin olmadi sürec 18 haftaya kadar demedi
Ebru87 Princess1 bende kizimda 16 hafta kiz denildi öylede kaldi ikinincide 18 hafta erkek dedi öylede kaldi suan 22 haftadayim
Minelminel Eminel peki 16 da mı kesin anlaşılır 20 deki detaylı ultrason mu☺️ Benim 14 de kız 15 de kız dedi 16 da girdiğim gbi gene gıtcem acaba değişirmi
Eminel Minelminel bence ultrason ihazları kalitesi ve doktorun tecrübesiyle alakalı cnm, benim 12. Haftamda gittiğim doktor farklıydı, o göremedi ya da ultrason cihazından mı bilemedim 🤔 ama iki kere kız gördüyse olabilir bence 😍 bu arada kızımın ismi minel
Se-Ha Banada başta erkek dedi, Ama şüpheli bişi alma sakın daha dedi.. Ve sonuç kız 😍😘 Değişti yani. Bencede sabret canım 🙏🏻💙
Prbm Bizde 14+3de gittik doktora kız görüyorum dedi yanılma payı olur mu dedim ben pek yanılmam dedi 🥰doktor da doç. Ve üç boyutlu olarak inceledi Ama ben haftası erken diye kesin gözüyle bakamıyorum sizce değişir mi bizimde cinsiyet 😍💃
Fattmasevinc Princess1 benim tamda öyle oldu 13. Haftada erkek 15. Haftada yine erkek 18. Haftada kız kesin dendi fakat 22. Haftada detaylı ultrason da kesin erkek olduğunu doktor söyledi. Emin misiniz dedik bize pipisini gösterdi anca inandık 😅
Fattmasevinc Fattmasevinc aaa bende Bi bize böyle denk gelmiştir sanıyordum aynı tesadüfleri yaşamışız resmen. Sağlıklı olsunlarda hiç önemi yok cinsiyetin.