R_busra49 bende randevu bulamıyordum en son bulduğumda 17 haftalıktım ve doluluk olduğu için 28. haftama randevu vermişlerdi hatta oradaki danışman baya geç olacağını söylemişti yine de randevu yazmıştı. Kendi doktorum (özel) çok geçe kaldığını 24 e kadar bitmesini söyledi bi başka doktoru önerdi o da özel bir klinik.
Eşim ve eşimin çevresi çoğu sağlık sektöründe devlette radyolojide çalışan bir tanıdığı sayesinde öne çekebildik ve dün detaylı ultrasona girdim çıktım şu an 22 haftalık hamileyim.. bizimkisi inanın şansa oldu.