Kubraaa9 Hanımlar Mustafa basaranda sezeryan doğum yapan varmı nasıldi ameliyatiniz.guncel muayene ve doğum ücretini bilen varmi
Gzdekrtl Kubraaa9 ben daha öncesinde açık miyomektomi ameliyatı oldum çok memnun kaldım sezeryanımı da onda olacağım inşallah ama ücret görüşmedik henüz bilmiyorum
Gzdekrtl Kubraaa9 yeni gördüm mesajınızı Kızılay hastanesinde yapıyor kendisi de oraya geçti zaten evet gebelik takibi için Mustafa hocaya gidiyorum
sukraandemir Ben de doğumumu orda yapacağım doktorum mustafa hoca çok memnunum inş sezeryanım da güzel geçer