Kızlar 22 haftalık hamileyim.Daha önce idrar kaçırma problemim yoktu.Fakat 3 gündür hastalanmamla beraber öksürünce idrarım kaçıyor. Bu durumu yaşayan var mı? Nasıl bi çözüm izlemeliyim? İlk gebeliğim..Öksürüğüm çok şiddetli sizler ne uyguladınız öksürük geçmesi konusunda taktikleriniz var mı?