zeyhatu Slm arkadaşlar, 5 haftalık hamileyim ve bugün böbreklerimde müthiş bir sancı oldu kasıklarıma kadar vuruyor. Normal zamanlarda sıcak su torbasını karnıma veya belime doğru koyduğumda sıcak tuttuğumda rahatlama oluyordu ama şimdi hamileyken bir zararı olurmu bilemiyorum 🤦♀️ Bir fikri olan varsa yardımcı olursanız sevinirim🙏🏻 Şimdiden teşekkürler
Zeyneptosun Benimde aynı sizin gibi bi kaşıklarımda ağrı olmuştu doktora sordum böyle böyle yaptım diye oda hayır asla su torbasını sadece ayaklarına tutabilirsin napıyosunnsen düşük mü istiyosun dedi dikkat et sende canım asla koyms