YaseminNurcanSu merhaba bende dün öğrendim idrarda protein kaçağı olduğunu 35 haftalıgız doktorumla görüştüm bu gün, ilaç verdi kullanıcam cuma günü tekrar idrar testi vericem protein yoksa yolumuza devam edicez hâlâ varsa bi hafta sonra falan plan yaparız doğum için dedi, tansiyonum 2 gündür 14/7 falan çıkıyor inşallah hepimiz sağlıkla zamanında kavuşuruz bebeklerimize 💖