Nurellaaaaaaa1212 buse2507 ben bulantıdan hiç beslenmedim gülüm. 4 aydır cubuk kraker yiyorum sadece. Ondan kızdı değerlerim baya düşmüş. Bi tık alsan cok iyi olurdu dedi
buse2507 Nurellaaaaaaa1212 sabahları yumurta peynir mutlaka ye kuzum bende çoğu şeyden tiksindim ama bu ikisini mutlaka yiyorum he tabi bide muz
Nurellaaaaaaa1212 [silindi] bizimki 3ü doldurdu 4e ayak bastı. 4 yas sendromu mu 3 mü bu ? Hatlar hep karıstı valla
Rusapolat Nurellaaaaaaa1212 Benim enerjinin bedenimi terk edişi. Yarım saatte bir bu senaryo yaşanıyor 🤣
annesiningunesi_ Nurellaaaaaaa1212 39 oldum hâla yalanci sanci bile yok bebek kanalda bile degil. Bir an once ciksin istiyorum artik saglikli bi sekilde😂
Kumsal28 Nurellaaaaaaa1212 Doğuma 6 gün kaldı böyleyim gerçekten 😀😂 uyku yok agrilar tavan sağa sola dönmek iskence